It's sunshine babes

Hej på er. Inte bloggat speciellt mycket, det är ju så sjukt fint väder att man bara vill vara ute :))! Tyvärr ska det bli sämre till nästa vecka :C..

Igår så var vi i stan med klassen, liten mini stadsvandrig som avslutades med picknick på djurgården. Sen gick jag och Jossan på stan i ett par timmar. Köpte inget, och eftersom jag behövde lite grejer så åkte jag in till stan vid tolv tiden igen. Köpte två kjolar och ett par shorts, precis vad jag behövde! :) Helt död i fötterna just nu, men det gör inte så mycket. Ska ändå passa lillebror i kväll.

Det var väll en kort sammanfattning vad jag gjort.. Nu ska vi nog strax äta middag ;)

xxx


Kommentarer
Postat av: jossan

hejhej! ^^ allt bra? :) vad skulle du tycka ifall det fanns godiskuddar? HISS eller DISS? kommentera gärna i mitt inlägg "Tänk om det fanns..." :),då skulle du göra mig jätte glad! :D

kram

2009-05-31 @ 12:55:32
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0