kväll

Klockan nio ska jag kolla på Criminal Minds, sen blir det nog att jag läser lite ur Twilight. Man blir helt fast när man väll börjar, hamnar som i en liten bubbla haha. Har redan läst den på Svenska och nu läser jag den på engelska ;). Har även sätt filmen men boken är bättre eftersom den innehåller så mycket mer! Håller ni inte med? Underbar är den i alla fall.

Imorgon ska vi in till stan med klassen på någon slags stadsvandring och sen picknick på djurgården, så jag hoppas verkligen att det blir fint väder annars blir det ju väldigt misslyckat :d! Efteråt ska jag och Jossan gå på stan. Blir nog en bra fredag, dock vet jag inte vad jag ska göra på kvällen.

Nu ska jag göra en kopp té och bänka mig framför teven
xxx

Kommentarer
Postat av: Jossan

haha visst blir man :) Sen när man inte läser har man svårt att koncentrera sig på annat än att få fortsätta läsa :P

2009-05-29 @ 15:41:45
URL: http://byjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0