Livet är inte dom dagarna som gått, det är dom man minns

Orkade aldrig blogga igår men jag kan ta det lite kortfattat.. Efter skolan träffade jag Jossan för en fika i Huddinge centrum, det var mysigt :). Köpte en jeansjacka också, äger ingen och tyckte det passade bra nu till sommaren. På kvällen hade vi lite gäster över på middag. Kom i säng vid ett på natten ungefär.

Idag har jag varit på söder och ätit lunch med Emma, farmor, Anki och Thomas, otroligt gott! :) Var hemma vid två kanske, då vilade jag och sen vid halv fem bestämde jag mig för att kolla på Fredriks match i Brantbrink. Gick rätt bra, de kom fyra av sexton lag, och alla var ett år äldre! Höll dock på att frysa ihjäl. Det blev så kallt! Fryser fortfarande faktiskt. Har precis smällt i mig en pizza och om en stund kommer Mickis hit :).

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0