Slappdag

Var ute med Kasper förut, såg ut som en dränkt katt när jag kom in igen! Har precis ätit upp resterna från pizzan i går, och funderar vad jag ska göra nu. Har lust att kolla på Gossip Girl, är det någon som vet om man kan titta gratis på nätet och i så fall var? Såg dom första avsnitten sen blev min träning på samma tid så då slutade jag kolla tyvärr.. Men det är en grym serie. Skulle vara perfekt att titta ikap nu när det har slutat för säsongen.

Lämnar er så länge med lite härlig, glad musik

xxx

Kommentarer
Postat av: Chrissie

Om man vet vad avsnitten heter (se imdb.com) så brukar man kunna hitta avsnitten på youtube. dock i delar... hoppas du hittar avsnitten :)

2009-05-22 @ 21:23:09
URL: http://jinxedchrissie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0