Kväll

Sitter och tittar på ESC delfinal, dom flesta låtar är minst sagt skit men ett par fåtal har varit riktigt bra :)!

Har suttit och kollat på Facebook ett tag, loggar man in så fastnar man hehe. Men i alla fall när jag sen skulle öppna min mail så hade jag nästan trehundra mail, och nittio procent är från just Facebook så det har jag suttit och gjort, nu gäller det att radera vart efter bara :p Så irriterande att sitta och sortera mail, men nu är det i alla fall gjort..

Imorgon är det nationella i matte och jag är måttligt nervös.. Matte är typ mitt sämsta ämne, hatar skiten! Får hoppas det går bra ändå.

xxxx

Kommentarer
Postat av: Micke

godmorgon. hoppas att du får en solig o fin dag idag med mycket skoj. /micke

2009-05-13 @ 06:48:55
URL: http://metrobloggen.se/mikaelandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0