Dagens lista

Dagens tillstånd: Trött och frusen, annars bra.
Dagens borde: Plugga företagsekonomi.
Dagens frisyr: Utsläppt.
Dagens klädsel: Randig tröja, jeans halsduk och mössa :)
Dagens materiella vill ha: Jag skulle vilja ha massa nya kläder. Tänk att hitta min garderob fylld med massa nytt, åh :) 
Dagens nedräkning: Just nu höstlovet och L o n d o n, därefter Paramore :D
Dagens fundering: Varför är det så jävla kallt ute?! Haha. Det är faktiskt inte vinter än!
Dagens roliga: Ingenting speciellt tror jag, ojoj nu låter jag väldigt munter ;p 
Dagens inspirationskälla: Spotify. Massa härlig musik! 
Dagens blogg: Om jag ska välja en... Febb.
Dagens lycka: eh.. Kanske musik? Kommer inte på något bättre.
Dagens beroende: Allt ätbart som är gott hö hö, typ godis (a)
Dagens låt: Den här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0