Måste få skriva av mig...

Vilken kväll. Om jag ska sammanfatta den i ett ord måste det bli Förjävlig. Helt seriöst... Var tvungen att åka kommunalt efter träningen hem. Första bussen missade jag med ungefär en meter. Sprang som en galning för att hinna men #?!&/@ till busschafför kör iväg. Så ***** förbannad! Så jag får sitta i kylan en halvtimme och vänta på nästa buss. Jaha... Kommer till Huddinge sjukhus, och vad tror ni händer där?! Jag hade självklart precis missat andra bussen med ungefär en minut. Var så arg att jag höll på att börja gråta. Men det var bara att sätta sig och vänta, vad finns och göra liksom?
Allt som allt tog det två timmar att komma hem vilket i vanliga fall tar 25 minuter med bil.
När jag äntligen kom innan för dörren så går jag upp i mitt rum så sätter jag på radion och låten som spelas är "Bad day" med Green day, det måste vara ett skämt liksom?!?! :@


Nu ska jag sova i alla fall. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0