Are we humans or are we dancers

Skolan idag gick otroligt långsam. Efteråt åkte jag i alla fall hem och pluggade lite med betoning på Lite  sen åkte jag iväg på träning, dansade modernt idag. Det måste nog vara en av mina favorit dansstilar :)

När jag kom hem så hade Emma gjort kladdkaka som vi åt när vi såg på idol. Nu ska jag fixa lite sen, ska jag självklart se vilka som går vidare i Idol. Tycker det är otroligt svårt ikväll! Alla är så bra.

Oj vad osammanhängande det låter :S Ni får ha överseende, är trött...
Peace out!


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

Vad tyckte du om dem som gick vidare då?

2009-09-30 @ 15:06:23
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

sv: jag tyckte det var bra att dem som gick vidare gjorde det.

Men ang. Sabina. Funkade ens hennes microfon?

2009-09-30 @ 19:23:52
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0