Halvvägs genom veckan

Hej. Igår var det inte så mycket mer spännande som hände än skolan, hem, träning, hem och sova. Men jag måste bara dela med mig om en sak! På dansen igår... Vi har byt lokaler till Farsta strand och allt var skit fräsch och så. Det var bara det att våran sal vi ska dansa i inte var klar! Så vi fick dansa i ett pyttelitet konferans rum utan speglar, blev trångt och varmt! Jätte dålig luft. Borde kanske egentligen inte gnälla men vi ska dansa i detta lilla rum i upp till fyra veckor. Det är 8 träningar :o! + att sterion knappt fungerade. Lyckat. Men snaart blir det bättre ;)

Nu ska jag borsta tänderna och så, strax ska jag börja gå till bussen. xx


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hallådär! :)

Vad ska du hitta på idag? ♥

2009-09-09 @ 14:00:27
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0