Fredag

De senaste dagarna har uppdateringen varit lika med noll. Har inte känts så kul att varje dag skriva "Idag har jag jobbat".. För det är ungefär vad jag har gjort ;). Så istället för att känna mig utvilad efter en veckas lov känner jag mig bara trött. Har sovit alldeles för lite... Men det har det varit värt.


Igår var jag hos frisören förresten, hur kommer det sig att man aldrig blir nöjd?
:( Blev för kort! Men det är bara hår så det är ju inget att sörja över egentligen, det växer ut igen.


Idag var det meningen att jag, Jossan och Mickis skulle sitta på en solig uteservering i stan, men eftersom att det typ regnar och är grått ute så blir det Huddinge istället. Inte fel heller, men vädret har helt klart något emot mig haha.


Nu ska jag stänga av datorn och fixa lite innan jag ska röra mig mot bussen. Ha en bra dag! XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0