Måndag

Hej på er. Den uteblivande uppdateringen igår berodde på att min lillebror fyllde 10 år. Var på hans innebandymatch, sen kom det släkt hit och åt massa tårta och presenter och sånt!

Idag är det första dagen efter lovet och jag har redan skolångest. Har väldigt mycket just nu :/. Men jag ska klara det. Även fast jag typ suttit och stirrat på ett tomt papper ett bra tag för att sen bara övergå till ett tomt worddokument. Motivationen är ungefär noll. Men det är bara att bita ihop och få det överstökat! Måste vara positiv. Så nu ska jag fortsätta här!

Puss


Kommentarer
Postat av: Matilda

Söt blogg:)

Jag skulle bli jätteglad om du röstade på min norrlandsbild!:)



http://norrlandsbilden.norrmejerier.se/tavlingsbidrag/klara-fardiga-bada

2010-04-12 @ 20:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0