Skärtorsdag/Lov

Den här dagen har verkligen gått från regn till solsken. Och då menar jag inte bara vädret. Men det var ju mindre kul i morse när man går ut genom dörren och möts av spöregn när man ska till bussen. Att första lektionen var matteprov gör ju inte saken bättre.. Det gick så dåligt :( håller tummarna för ett G.

Men efter ett tag börjar allting ljusna, inställda lektioner så vi fick sluta vid ungefär tolv följt av shopping i Skärholmen med Jossan :D! Fick med mig två tröjor hem, jag som inte skulle shoppa mer på ett tag.... Aja, too late. Nu har fredagskänslan i alla fall infunnit sig hos mig, även fast det inte ens är fredag! Men nästan, för imorgon är man ju ledig!

Solen skiner och jag är på toppenhumör! XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0