Sööndag.

Den kommande veckan lär ju bli värsta ever, fy alltså... Men det är bara att bita i hop. Helgen har i alla fall varit väldigt bra. I fredags myste jag med Jossan och Mickis, fina vänner♥. I lördags var jag och Jossan och hälsade på hos Moa i Sickla, åh vad kul det var att se henne! :)) Sen på kvällen var jag på grillkväll hos Johan med Bella, Crippa, Henke och några fler. Blev än rätt chill kväll. Sov sen hos Henke.

Idag har väll inte speciellt mycket hänt, har pluggat och träffats Mickis! Varit zombie hela dagen, otroligt trött. Om en stund ska jag sätta mig framför teven sen blir det nog att sova haha. XXX

Kommentarer
Postat av: jossan

sa ju det! :D

Har du snackat med hononm nu då? :P

2010-04-19 @ 10:20:49
Postat av: Moa

Säger som Jossan, har du snackat med honom nu?!?! :D

2010-04-19 @ 15:20:33
URL: http://moastraning.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snackad med vem om vad? ;p

2010-04-20 @ 10:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0