Fetistisdag, utan semlor...

Hej! Varit en väldigt lång dag idag, just nu ligger jag i soffan i vågträtt läge och kollar på sytycd.
Skola började vid åtta, men eftersom bara åtta dök upp blev det frukost istället eftersom han tyckte det var onödigt med genomgång på så få personer. Sen var det håltimme då vi faktiskt fick en hel del gjord i både samhälle och skoltidning.
Sen var med mum och mkn, hem en snabbis sen fort i väg till flottsbro igen för att åka skidor :D jätte kul! Dock försökte jag åka snowboard. Tror jag får ge upp, alldeles för svårt. Håller mig till skidor istället! hehe.

Just nu önskar jag att jag hade en semla i handen istället för en påse nötter. Det är ju trots allt fetisdagen...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörru, du stavas Fettisdag :) <3

2010-02-17 @ 15:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0