Nedräkningen till helgen har börjat

Har typ varit fullt upp senaste dagarna. I går var det öppet hus på skolan mellan sju och nio. Sen sov jag hos Bella. Väldigt skönt då jag slappa åka hem i snökaoset med försenade tåg osv. Idag fikade jag med Mickis och Bella på castello. Vääldigt mysigt. Fick lite plugg och så gjort också ;). Men nu är jag helt slut, haha herregud... typ gammal tant som inte orkar någonting? Haha skämt och sido...

Godkväll på er (haha kan man ens säga så? Nu gör jag det i alla fall heh)
XX


Kommentarer
Postat av: anna

har också haft grymt mkt den här veckan, men nu är det helg för mig, underbart :)

2010-01-28 @ 21:24:06
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Moa

SV: Absolut :-) Jag är ju hemma hela dagarna och kan träffas när som helst i princip. Om en månad flyttar jag min häst också, vilket gör mig ännu mer flexibel med tider. Dit kan jag nämligen åka buss! :-D

2010-01-29 @ 20:27:08
URL: http://moastraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0