sommarlistan


1. Ditt favoritställe på sommaren?
- För mig är det inte viktigast var man är utan med vilka. 

2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
- Sol, bad & glass.

3. Vad lägger du helst på grillen?
Kött.

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Jobb, Rhodos, England + att sen umgås med vänner och pojkvän.

5. Dina bästa sommarfärger?
korallrosa och turkost är fint på sommaren

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Jordgubbar! Kan det bli mer svenskt?  

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Jag har ganska många... Men det är antagligen från landet eller kanske västkusten?

8. Havet, sjön eller poolen?
- Havet eller pool.

9. Vad väljer du i glassbaren?
chokladglass!

10. Vart går din drömsemester?
- Thailand är helt klart det bästa stället jag varit på och dit vill jag tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0