Dagen sammanfattad i en lista


Dagens humör:
Trötter, med all rätt kanske - gick upp klockan sex(!) imorse.
Dagens klädsel: Leggins och "tröjklänning"
Dagens frisyr: Uppsatt
Dagens planer:  Lägga in musik i ipoden, sen sussa.
Dagens önskan: Att jag kunde sova huuuur länge jag vill imorgon
Dagens blogg: Återigen; ingen.
Dagens materiella vill ha: Kläder!
Dagens stressmoment: Inget
Dagens nedräkning: Imorgon eftermiddag
Dagens roligaste: Kollat på massa gamla parlamentet avsnitt fyfan vad kul hahaha
Dagens låt: Känns som jag lyssnat på alla låtar i min ipod hundra gånger så jag har nog ingen dagens låt idag, ingen känns "wow".

Bilden har ingenting med texten att göra, var bara tvungen heh.

Uppdate! Precis när heela skivan hade importerats till biblioteket på itunes så trycker jag ut skivan, utan att lägga in dom i "musik". Så alla spår försvann så nu är det bara att börja om. Kul. Helt klart Dagens misslyckande, bara jag som lyckas med sånt här. FAIL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0