. . .

Är det bara jag som har tänk på att man tolkar saker olika beroende på vad man är på för humör? Är man till exempel jätte glad så känns det som alla låttexter handlar om det (Läs: man vinklar det) och allt känns super bra. Är man däremot tvärtom, ledsen eller irriterad osv. så känns det som om alla sånger är deprimerande och ingenting känns bra. Förstår ni vad jag menar?

Ett bra exempel på detta är hur man tyder horoskop. Det känns alltid som den passar in på sinnestillståndet man befinner sig i, är medveten om att det är skrivna för att det ska passa in på allt - men ändå... Förstår ni min poäng eller blir det lite väl filosofiskt? ;) haha

Kommentarer
Postat av: emma.

Hej hej! Jag kikar in och hoppas att du får en bra helg :) Kram Emma

2010-03-20 @ 08:01:07
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: alice

jasså, jag som alltid trott att hotoskop bara är lite ihopslängt av nån random,haha :D

2010-03-29 @ 18:09:42
URL: http://alisl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0